THE FIT BLOG

איך לארגן את הבית מחדש לקראת החזרה לשגרה

זהו. החגים נגמרו, הילדים חזרו לבית הספר ורובנו חזרנו לעבוד מהמשרד. מדהים.
ועכשיו השאלה היא איך מתחילים לארגן מחדש את הבית על מנת שנשמור על אכילה מאוזנת גם בימים עמוסים שמלווים בשעות רבות מחוץ לבית.
קבלו מאיתנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.
נתחיל?

 

  1. קודם כל- תבינו מה הצורך מבחינת ארוחות. האם אתם צריכים כריכים, ארוחות חמות או ארוחות קלילות וזמינות.
  2. תחליטו על יומיים בשבוע בהם אתם מבשלים קדימה למשך כמה ימים, לדוגמא לפני תחילת השבוע במוצ״ש ובאמצע השבוע בשלישי.
  3. מלאו את המקרר והמזווה במצרכים שאנחנו משתמשים בהם ונוחים לנו ללקיחה לכל מקום. לדוגמא: ירקות מיני, ירקות קפואים, טונה בשימורים, בשר ועוף שניתן להקפיא במנות, קטניות קפואות, לחמים, לחמניות וקרקרים, יוגורט, תיונים של חליטות קרות וחמות, שקדים, אגוזים ופירות יבשים. 
  4. תעשו  צ׳ק ליסט קבוע שאיתו תבחרו מה אתם מבשלים בימים שבהם את מבשלים. לדוגמא: ירקות בתנור, סלטים ביתיים שניתן להכניס לכריכים כמו סלט טונה וביצים, פשטידות ומאפינסים, פחמימות מבושלות כמו אורז ופסטה, מנות חלבון מבושלות כמו קציצות עוף ודגים ומרקים. 
  5. תוודאו שאתם מכינים בכמויות המותאמות ולא מעט או יותר מדי.
  6. תגוונו, תגוונו ושוב תגוונו! תיצרו מסגרת אכילה כייפית גם במהלך השבוע וכך לא תשתעממו מהאוכל.
  7. תחליטו על 2-3 דברים מתוקים או חטיפים שאתם רוצים שיהיו בבית במהלך השבוע ותראו איך ניתן לשלב אותם ביומיום בצורה מאוזנת ומותאמת אליכם. כן, אצלנו ב  FIT-EAT אפשר ואפילו מומלץ לאכול הכל! 
  8. תוודאו שיש לכם כלים מותאמים לטייקאויי של האוכל. תבחרו כלים שיהיו גם פרקטים וגם שימשכו את העין כדי שיהיה לכם חשק לאכול מהם (וגם הילדים שלכם ישמחו לקבל אותם).
  9. שבו לאכול ארוחות משפחתיות בבית או אפילו עם השותפים לדירה. גם כיף יותר וגם יוצר סביבת אכילה נעימה ושפויה שלא כוללת בתוכה מסכים :). 
  10. ואיך אפשר בלי נוזלים? תבחרו לכם בקבוק שאתם אוהבים ותשתו ממנו מים במהלך היום. גוונו לכם כל יום עם תוספת אחרת לבקבוק כמו פירות יער, נענע ומלפפון ואפילו תיון של חליטה קרה במהלך היום. 
  11. ולסיום- קבלו כמה דוגמאות פשוטות לנשנושים שניתן לקחת בקלות לכל מקום ומתאימים לכל שעה ביום-
  • כריך מפיתה מקמח מלא עם גבינה לבנה, ביצה קשה (שניתן להכין מראש ל-2-3 ימים), חסה וסומק. בצד עגבניות שרי שטופות שכיף לנשנש.
  • סלט שכיף לאכול מחוץ לבית גם ללא מיקרו- חסה שקונים חתוכה ושטופה מראש, שעועית ירוקה שבושלה מראש, קוביות טופו צלויות על מחבת, גמבה, זוקיני ותפוח אדמה קלויים. ניתן לשים בצנצנת קטנה את התיבול ולהוסיף בתחילת הארוחה. 
  • יוגורט עשיר בחלבון + שקדים ואגוזים.
  • תפוח ואגוזי קשיו. 
  • גזר גמדי בשקית לנשנושים למהלך היום.
    תכלס, כשמסתכלים על זה ככה זה לגמרי אפשרי ופשוט. תתחילו אפילו מפעם בשבוע ומשם תתקדמו. סומכים עליכם שתצליחו וספרו לנו איך הולך לכם. אנחנו נשמח לשמוע חווית:)

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Click here to troubleshoot

Error: admin-ajax.php test was not successful. Some features may not be available.

Please visit this page to troubleshoot.

הרשמה לשיעור ניסיון

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר





×