THE FIT BLOG

מי אמר שבחופשה לא עושים כושר? זה הזמן להוסיף לרשימת ה”חובה לעשות בטיול” גם שיעורי פילאטיס ו-BARRE בסטודיוס ברחבי הגלובוס. הנה כמה המלצות של מדרכי FIT STUDIO.

נסיעות לחו”ל הן כבר מזמן לא רק שופינג, מוזיאונים ומסעדות טובות. יותר ויותר אנשים מוסיפים אימוני כושר לחופשה שלהם ובכך שומרים על שגרת אימונים קבועה ומאוזנת. עוד סיבה טובה להתאמן בחו”ל: אפשר להתפרע עם האוכל ועדיין להרגיש טוב עם עצמנו. לפחות זה מה שאנחנו אומרים לעצמנו…

אז איפה כדאי להתאמן בחו”ל? קבלו כמה המלצות מעולות מהמדרכים שלנו:

לונדון

בלונדון יש בכל פינה מקומות להתאמן בהם. העיר מפוצצת בשיעורי פילאטיס, בר, אגרוף סקיילינג ועוד. אלה הסטודיוס שהכי אהבנו:

שיעורי בר- EXTEND BARRE

סטודיו בר הטוב ביותר שיש בלונדון. ממוקם על רחוב Marylebone היוקרתי. הסטודיו מעוצב ברמה גבובהה וכולל שירותים ומקלחות עם קירות שיש, וכמובן מלא פינוקים. סבון הידיים היה כל כך מושלם שהלכנו לרכוש אותו בחנות ממול אחרי השיעור.

מייגן, בעלת הסטודיו היא המדריכה המובילה, אבל גם כשניסינו שיעורים של מדריכות אחרות נהנו מאוד או יותר נכון נהנו לסבול 😊.

בסטודיו שיעורים נוספים כמו TRX, פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות ושיעורי בר לאמהות ובייביז במנשא.

חשוב לדעת: השיעורים מתבצעים רק בגרביים מונעות החלקה. במידה ושכחתם להביא, אפשר לרכוש במקום.

עלות שיעור בודד: 25 פאונד / כרטיסיית הכרות לשבועיים ללא הגבלה – 49 פאונד.

כתובת: 49 Marylebone High St /
England / W1U 5HJ / United Kingdom

אתר: https://www.xtendbarre.com/studio/xtend-barre-london/?gclid=EAIaIQobChMIwMipscnS2wIVyLUYCh00-QZXEAAYBCAAEgK5BPD_BwE

HEART CORE  

ל-HEART CORE תשעה סניפים ברחבי לונדון. אנחנו ביקרנו ב-city וב-FULHAM

העיצוב ולפעמים גם השיעורים שונים לגמרי בין סטודיו לסטודיו. בכניסה לכל סטודיו יש פינת ישיבה גדולה ומפנקת. כמה חללי אימון שונים ואזור מלתחות גדול עם חשיבה על הפרטים הכי קטנים. מפן לשיער, מברשות, קיסמי אוזניים ועוד. האווירה רגועה ואולי מעט אפורה, אך מאוד נעימה.

בסיניפים השונים מתקיימים שיעור בר, יוגה, TRX , פילאטיס דינאמי ועוד.

אנחנו תמיד חוזרים לשיעורי ה-Dynaminc Pilates. השיעורים מתבצעים עם מוזיקה ועל מכשירי ה-מגה פורמר, שהם למעשה רפורמר משוכלל גדול וכבד. התרגילים משלבים פיטנס ופילאטיס קלאסי, קצת כמו ב-FIT STUDIO. השימוש בקפיצים היה מעט חזק לטעמנו, אבל סיימנו מזיעים ומרוצים.

עלות: שיעור בודד 27 פאונד / היכרות ארבעה שיעורים ב-50 פאונד

כתובת: 9 לוקיישנים שונים ברחבי לונדון

אתר: https://www.heartcore.co.uk/

Berry’s boot camp- London central

הסטודיו ממוקם ליד Russel square וגובל בריג’נט פארק. מדובר באימון טוטל בודי פונקציונלי שמשלב אינטרוולים של ריצה על מסילה ואימון כח בעזרת משקולות ומדרגה. הקונספט הוא אימון אחד שמשלב בתוכו שני אימונים: אימון ארובי הכולל ריצה של 2.5-5 ק”מ כתלות בקצב ויכולת אישית של כל מתאמן ואימון כוח עם משקולות. האוווירה מדהימה, מוזיקה חזקה ואנרגיות מטורפות. המקום מעוצב בצורה שגורמת לך רק לרצות ולהישאר לאימון נוסף.

אתר: https://www.barrysbootcamp.com/studio/london-central/

כתובת: 163 Euston RoadLondonNW1 2BH

ישנם עוד שלושה סטודיוס ברחבי לונדון. בנוסף לחברה שבסיסה בארה”ב, ישנם סניפים נוספים בכל רחבי ארה”ב אוסטרליה ואירופה.

עלות: 20 פאונד לאימון בודד.

ניו יורק

ניו יורק – גן עדן לשוחרי אימוני הכושר. יש בעיר מיליון אפשרויות והנה כמה חדשות, מגניבות וכיפיות. והעיקר – אחרי שעה הגוף עבד נפלא.

Rumble

מקום חדש ומגניב. השיעורים משלבים בתוכם אגרוף על שק מים ואלמנטים של כוח. נרשמים לשיעור דרך האפליקציה של המכון וגם בוחרים את העמדה בה תרצו להתאמן. בהגעה מקבלים כפפות אגרוף ומתמקמים בספוט שבחרתם מראש. חלל האימון חשוך, מלא באורות דיסקו ומוזיקה מעולה! השיעור בנוי מאינטרוולים בין שק האגרוף, לעבודת מדרגה ואביזרים שונים. האימון כולו מופיע על לוח דיגיטלי. המדריך עובר בין המתאמנים ונותן מעט דגשים לאימון. אל דאגה, לא צריך להיות מוחמד עלי, השיעורים מותאמים לכל רמת קושי.  אימון דינאמי, אווירה מחשמלת, שריפת קלוריות היסטרית ומלא זיעה.

עלות: 34$ לאימון בודד.

כתובת האתר: https://www.rumble-boxing.com/

כתובת: 700 Broadway New York NY 10003 (ישנם סניפים נוספים בניו-יורק, ובלוס אנג’לס)

SLT

PILATES ON CRACK- אמר ממציא השיטה וצדק. אותם מגה פורמרים משוגעים שפגשנו בלונדון יחכו לכם גם בסטודיו בניו יורק. שיעור של 50 דקות עם עבודת חיזוק בעצימות גבוהה על כל קבוצות השרירים בגוף משולב ברצפים של סיבולת לב ריאה. לא מומלץ לאוהבי הפילאטיס הקלאסי. מתאים לאלו הרוצים להוסיף לאימונים מעט קרדיו ולהגיע לקצה גבול היכולת באימון. הזמן עף ויצאנו סחוטים ומזיעים.

יש סך הכל 23 סניפים ברחבי ניו יורק. אנחנו ביקרנו בסוהו ומידטאון

עלות: שיעור ניסיון 15 דולר / כרטיסיית הכרות – שלושה שיעורים ב-75 דולר.

אתר: https://sltnyc.com

מסלול ריצה

אם אתם ב-UPPER WEST, סנטרל פארק זה ה-מקום. בסוהו רוצו על השביל לצד HUDSON RIVER .

אוסטין, טקסס

אמנם אוסטין היא לא יעד ראשון לחופשות, אבל מי שנמצא באזור טקסס ואוהב כושר חייב לבקר בעיר. אוסטין היא בירת כושר ובריאות. למעשה, היא אחת הערים בהן בכל זמן נתון יש אחוז גבוה ביותר של אנשים העוסקים בפעילות גופנית. העיר מלאה בסטודיוס ליוגה ופילאטיס, בר, אימוני כושר, אומניות לחימה ואפילו קרב מגע  ואין סוף אימוני OUTDOOR  בנוסף, היא אחת הערים הראשונות בהן התחיל טרנד הקרוס פיט העולמי.

DANCERS SHAPE 

בסטודיוס שיעורי בר מגוונים ביותר. (לבדוק באר איזה סגנונות יש) מתקיימים שם אפילו שיעורי בר לשחקני פוטבול. מייגן המייסדת, רקדנית לשעבר, שומרת על רמה מקצועית גבוהה מאוד. מבין השיעורים שניסינו נהנו במיוחד בשיעור Cardio Barre. שיעור בר בדופק גבוה במיוחד. אם אתם מעוניינים להתנסות במספר אימונים, יש אפשרות להירשם לשיעור חצי-חצי. לדוגמא, חצי שעה בר וחצי שעה סייקלינג.

עלות: 22 $ לשיעור בודד. שבוע ראשון חינם ללקוחות חדשים. ישנן גם הנחות מיוחדות לסטודנטים.

כתובת: 5350 Burnet Rd. Suite 7

Austin, TX 78756 (ישנו סטודיו נוסף ב- BEE CAVE)

אתר: https://dancersshape.com/

ROWING DOCK ATX 

אם כבר outdoor, אז אסור לפספס ביקור ב-LADY BIRD LAKE. במקום מספר אפשרויות לבחירה, קייאק, קאנו, סאפ וסירת דייג.  הדרך המושלמת להעביר בוקר חם באוסטין , לחזק את חגורת הכתפיים, ליהנות מהנופים המהממים ומהאווירה השלווה שאין כמותה.

אתר: https://www.rowingdock.com/

כתובת: Rowing Dock, 2418 Stratford Dr, Austin, TX 78746

עלות: משתנה לפי כלי שיט.

PURE PILATES AUSTIN 

בא לכם אימונים בסגנון של פיט? פיור פילאטיס אוסטין זה המקום! אין שום קשר בין שם המקום לפילאטיס הקלאסי. שוב אנחנו פוגשים את מכשירי המגה-פורמר. אימון דינאמי, קשה ומאתגר שבהחלט עושה וי גדול על הכושר לאותו יום. המדריכה היתה מקסימה וחיננית. נראה שהתרגילים והרצפים די קבועים, כי הסובבים אותנו כבר ידעו מה לעשות לפני הסברים, אבל בכל זאת האימון היה טוב ומעניין.

שימו לב: ישנם סטודיוס נוספים בסגנון זה בעיר, אבל זה הטוב מכולם BY FAR.

הסטודיו ממוקם בדומיין בצפון העיר. הדומיין הוא אזור חדש של מגורים שופינג ומסעדות. סיימתם אימון? זה המקום הטוב ביותר לשופינג שווה בעיר.

אתר: https://www.purepilatesaustin.com/

כתובת: 11011 DOMAIN  Dr (ישנם שני לוקיישנים נוספים ברחבי העיר)

עלות: הכרות ללקוחות חדשים – 30$ לשני שיעורים.

מסלול ריצה

אסור לפספס את המסלולים האינסופיים ב-TOWN LAKE . המסלול מקיף את הנהר ועובר בין הרים עצים צמחייה ומלא בעלי חיים. בעיר מתקיימים עשרות אירועים של תחרויות ריצה, מומלץ לבדוק מה קורה בסופ”ש שאתם מגיעים. תמיד יש משהו!

טורונטו, קנדה
 CORE PILATES STUDIO

גם לטורנטו הגענו בסוף שבוע והיה מאתגר למצוא מקום פנוי בשיעורים, אבל הצלחנו להשתחל לסטודיוCORE .

הסטודיו ממוקם במרכז טורונטו בתוך בניין קומות. האווירה נעימה מאד ומזכירה במעט סטודיו ליוגה.

הצטרפנו לשיעור פילאטיס מזרן. השיעור התבצע עם כדורי משקל של קילו. שיעור נמשך שעה ורבע בו עבדנו על כל שריר ושריר בגוף, המדריכה היתה מדויקת להפליא למרות גודל הקבוצה. זה היה שיעור פילאטיס המזרן הכי טוב שנתקלנו בו ללא ספק.

מומלץ להגיע לסטודיו ולהתנסות בשיעורים השונים לפי הזמינות שלכם ושל הסטודיו.

עלות: שיעור בודד 15 $ קנדי / חמישה שיעורים – 50$ קנדי

כתובת: 553 Queen Street West 4th Floor

Toronto, ON, M5V 2B6

Canada

אתר: http://www.corestudio.ca/

SCULLHOUSE

סקול האוס הוא סטודיו למכשירי חתירה. האימונים בסטודיו משולבים בין עבודת קרדיו על מכשיר החתירה לאימוני כוח על מזרן. לא הצלחנו להגיע עדיין לסטודיו הזה, אבל מביקור באתר שלהם זה נראה מקום מומלץ מאד. ספרו לנו אם תצליחו להגיע!

עלות: הכרות – שבועיים ללא הגבלה 50$

כתובת: 5 Jarvis St, Toronto, ON M5E 1N3, Canada

אתר: https://scullhouse.com/about/

קופנהגן

בקופנהגן ביקרנו ב- POWER HOUSE שם מתקיימים שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות של עד 20 מתאמנים, שיעורי יוגה, בר TRX וסומה – אימון המשלב בתוכו ריקוד עם תנועות של יוגה ואומנויות לחימה.

הסטודיוס מנוהל על ידי שלושה שותפים, אחד מהם הוא ממש סלב מקומי. לאחרונה פתחו בית נוסף ובו בנוסף לחלל הפילאטיס גם חלל אימוני BOOTCAMP בסגנון Berry’s (שפגשנו בלונדון)

החלל עצמו פשוט ומוקפד מאוד על טהרת העיצוב הסקנדינבי. בחדר אחד ישנם 20 רפורמרים ובמרכז החדר רפורמר נוסף על במה. בו המאמן מדגים את התרגילים.

אנחנו התנסו בשיעור הFULL BODY REFORMER- עם המאמן יאן סוונסון שהוא גם אחד הבעלים. השיעור היה ממש כמו שמו – אימון עוצמתי על חיזוק כל קבוצות השרירים בגוף. ליאן אישיות מיוחדת וסוחפת, אי אפשר שלא להתאהב בו וליפול בקסמו 😊 (מה שגם הוביל לקפה ארוך וסיור מודרך ברחבי קופנהגן) השיעור אמנם מתבצע בשפה המקומית, אך המדריך שילב אנגלית, הסתובב ותיקן את כל המתאמנים וגם הדגים לעתים על הרפורמר המרכזי.

היה מושלם! כמובן שחזרנו לאימון נוסף למחרת.

עלות: שיעור ניסיון חינם. מגוון כרטיסיות

כתובת: Dampfærgevej 8, 1. sal

Pakhus 12 2100 Købehavn Ø

אתר: http://powerhousecph.dk/en/us-2

מסלול ריצה

הצטרפו לאחד מטיולי הריצה שלrunning tour in Copenhagen   המציעים מגוון טיולים מחמישה ק”מ ועד חצי מרתון בקופנהגן וסביבתה. טיולי ריצה זאת הדרך המושלמת לראות את העיר, לשמור על כושר ולסיים במבשלת בירה מקומית.

אתר: https://runningcopenhagen.com

מחיר: תלוי בטיול הנבחר ובמספר משתתפים.

תאילנד
PHISIQUE 57

לסטודיו הניו-יורקי לשיעורי בר, סטודיו נוסף בבנגקוק בירת תאילנד. התרגשנו מאד לגלות זאת אבל בגלל שהגענו בוויקאנד לא הצלחנו לקבוע שיעור. הסטודיו ממוקם במרכז בנגקוק אז מי שמצליח להגיע שיספר איך היה 😊.

אתר: http://www.physique57bangkok.com/

כתובת:  https://www.google.com/maps/place/Physique+57+Bangkok/@13.744077,100.540773,16z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xcfbca7eadb0eb394!8m2!3d13.7440766!4d100.540773?hl=iw-IL

בקו סאמוי ביקרנו בסטודיו לפילאטיס מכשירים של ליסה. ליסה ישראלית לשעבר, מעבירה שיעורים באנגלית ועברית בקבוצות קטנות של ארבעה מתאמנים. הסטודיו ממוקם ממש במרכז קוסמוי. ליסה נעימה ומקצועית, היא משלבת פילאטיס קלאסי עם וריאציות מעניינות ומאתגרות. למרות שהגענו עם נקע בקרסול, היא ידעה להתאים לנו תרגילים. מומלץ בחום!

עלות: 1000 באט לשיעור בודד 3,500 באט לחמישה שיעורים.

כתובת: Studio Star Pilates Samui @ Boonjumnong Apartment 1/46 Moo 6 T.Bophut Chaweng, Koh Samui Suratthani, Thailand 84330

אתר:   https://www.facebook.com/studiostarpilatessamu

אימון עצמי

תמיד אפשר להתאמן לבד על החוף, למדריך הפילאטיס בחופשה שלנו לחצו כאן

מסלול ריצה

בכל אי, פשוט לרוץ על החוף.

ניו זילנד

אחרי שתי טיסות ארוכות ומתישות ולפני שמתחילים לטייל בניו זילנד המדהימה ביופייה, היינו חייבים לעצור לחלץ מעט עצמות.

KCORE  PILATES

אימון אינטנסיבי של 45 דקות על הרפורמרים – מיטות הפילאטיס. סטודיו מעוצב להפליא, מוזיקה חזקה ומקפיצה. התרגילים בשיעור מכונים אתגרים – challenges וללא ספק מאתגר לבצע אותם 😊

עלות: שיעור בודד 35  דולר ניו זילנדי

55 $ לכרטיסיית הכרות של חמישה שיעורים (דולר ניו זילנדי)

כתובת: Unit 3 210-218 Victoria Street West,

Freemans Bay, Auckland

אתר: https://www.kcorepilates.co.nz/

קיר טיפוס – בניסיון לשלב אימון עם כיף ועם תעסוקה לילדים, הגענו למתחם Clipnclimb. במקום בערך 20 קירות טיפוס שונים מבחינת אחיזות ידיים ורגליים, גדלים וצורות שונות ומשונות. המרחקים בין הטפסים וסגנון הטיפוס הנדרש שונים גם הם. הכניסה כוללת פס של שעה בה הספקנו לטפס פעמיים על כל קיר. היה כיף מאד, הדופק עלה ולמחרת גם הרגשנו טוב את שרירי הזרועות והישבן.

עלות: 18$ ניו זילנדי לכניסה של שעה ו-15 דקות

כתובת: Capitol Cinema Building

610 Dominion Road

Mount Eden / Balmoral

Auckland

אתר:  http://www.clipnclimb-auckland.co.nz

בנסיעה דרום לכיוון וולינגטון חזרנו שוב ל-extend barre  שביקרנו בו בלונדון. כאן הסטודיו ממוקם בחלל פשוט ובסיסי. גם רמת הקושי של השיעור היתה נמוכה יותר מאחיו הלונדוני. אבל בהחלט עשינו וי על אימון יומי

עלות: שיעור ניסיון 25$ ניו זילנדי

כתובת: שלושה לוקיישנים בוולניגטון

אתר:  https://www.xtendbarre.com/find-a-studio/?country=663&state=664+

מסלול ריצה:

Tamaki Drive הוא מסלול העובר לאורך חופה המזרחי של אוקלנד. במסלול ישנו שביל מסומן לרוכבי אופניים ושביל להולכי רגל. מסלול הריצה אורבני שטוח וקליל שעובר דרך הנמל, חופים לבנים, מדשאות ומספר נקודת ציון חשובות בעיר. מומלץ לעצור בחוף Kohimarama לקפה של אחרי אימון וליהנות מהבריזה ומכל היאכטות באזור.

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

[instagram-feed media=photos]

להרשמה

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר




Mini Cart 0

Your cart is empty.