THE FIT BLOG

IT'S MEANT TO B(ARR)E!

שיטת הבר נבנתה על בסיס שיטתה של לוטה ברק (1913-2003), רקדנית גרמניה מפורסמת. במהלך מלחמת העולם השניה, לוטה נמלטה מהנאצים עם ביתה ובעלה והתמקמה בלונדון. שעות הריקוד הממושכות במהלך חייה, גרמו לה לפציעה בגב ולכן לא יכלה לחזור להופיע. בעבודה משולבת עם אוסטאופתיה, היא פיתחה רצף תרגילים שמטרתם היתה לשקם את הפציעה ולחזק את גופה. בתחילת שנות ה-50 החליטה לוטה להעביר את השיטה שבנתה הלאה. במרתף ביתה, החלה ללמד את השיטה שבנתה לקבוצות של נשים בלבד. מטרתה הייתה להבדיל את עצמה מאימוני כושר שגרתיים וליצור שיטת אימון כייפית ומעניינת המשלבת את עולם הבלט הקלאסי עם כושר גופני ושיקום. לקוחותיה שראו תוצאות במהרה, הפיצו את השמועה. השיעורים שהעבירה לוטה התמלאו במהרה ע”י אצולת לונדון, סלבריטאיות מקומיות ונשים נוספות שנשבו בקסם השיטה.

לידה בק, מתאמנת אמריקאית, שהגיעה ללונדון במקרה, הוצגה בפני שיטתה של לוטה והתאהבה. בהסכמתה של לוטה, בתחילת שנות ה-70, פתחה לידה סטודיו לשיעורי בר לפי שיטתה של לוטה בניו-יורק. עשרות שנים מאוחר יותר, שיטת הבר כבשה את ארצות הברית, ואת העולם כולו. מספר בתי הסטודיו המציעים את אימוני הבר, הולך וגדל. נשים מכל העולם נסחפות ומשתתפות בשיעורי בר על בסיס קבוע. שיעורי הבר, הינם שיעורים כיפיים וסקסיים. הם מנגישים את הבלט הקלאסי ומאפשרים לכל אישה להגשים חלום, “לגעת” בבר, ובו זמנית לחוות שינוי ושיפור גופני מדהים!

למה עלי לצפות משיעורי הבר בסטודיו?

שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים, וכיפיים. הטכניקה מפגישה את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס תוך שילוב מוזיקה כיפית ואימון דינאמי.

שילוב זה הופך את האימון לבטוח, אפקטיבי ומהנה. ונותן אפשרות גם למי שאין לו ניסיון בבלט “לגעת בבר”.

השיעור בנוי מרצפים של תגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאות לכל קבוצת שרירים בגוף.

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

[instagram-feed media=photos]

להרשמה

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר




Mini Cart 0

Your cart is empty.

×