THE FIT BLOG

אנחנו – מתאמני הפילאטיס, נמנעים ואפילו לפעמים סובלים מהזעה, דופק מהיר ולמעשה כמעט כל אלמנט של פעילות אירובית.

אנחנו אוהבים פשוט לצאת מהסטודיו, להתלבש ולהמשיך ביום שלנו ללא צורך במקלחת.
האמת היא שאנחנו מפספסים חלק חשוב מאוד מנפלאות האימון הגופני ומשמירה על אורך חיים בריא.

קרדיו, פעילות אירובית – מה זה? ומה בעצם היתרונות?

פעילות שמערבת את מערכות הלב, כלי הדם והנשימה כדי לספק אנרגיה להפעלת קבוצות גדולות של שרירים לפרק זמן ארוך יחסית.

היא עוזרת לשמור על משקל בריא, מורידה את הסיכון לסוכרת, מחלות לב וכלי דם, מורידה את לחץ הדם במנוחה, וזו רק רשימה חלקית.

מה זה אימון אינטרוולים פילאטיס סטייל?

אימון אינטרוולים הוא אימון שמשלב מאמץ קצר בעצימות גבוהה ואחריו זמן התאוששות בתזמון דומה או מעט ארוך יותר.

במהלך ההתאוששות האירובית, נבצע רצפים של תרגילי פילאטיס מהרפרטואר הקלאסי. נחזק את שרירי ה- core הזרועות, הרגליים והגב. נעבוד על טווחי תנועה ושיפור שיווי המשקל והגמישות.

אימון אינטרוולים הוא אימון שמתאים לא רק למתאמנים מנוסים, גם מתחילים יכולים ליהנות מהתוצאות שלו. הוא עוזר לנו לשפר את רמת הביצועים ואת רמת הכושר הכללי, והוא נפלא לשריפה קלורית.

בקיצור, מחכה לכן שעה של הרבה זיעה, מוזיקה טובה וכמובן הרבה כיף.

מחכות לכם בסטודיו.

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Click here to troubleshoot

Error: admin-ajax.php test was not successful. Some features may not be available.

Please visit this page to troubleshoot.

הרשמה לשיעור ניסיון

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר