THE FIT BLOG

5 דברים שקורים כשמתחילים לעשות פילאטיס

 

1. תגלי מחדש את שרירי הבטן שלך, ותודי להם

אחד הדברים הראשונים שתשמעי בשיעורי פילאטיס זה ש-its all about the core שרירי בטן הם לא רק הקוביות היפות בבטן שבא לך להשוויץ בהן בים. למעשה כל תנועה שלנו מתחילה ומסתיימת בשרירי הבטן – לאסוף צעצועים של הילד מהרצפה, לנהוג, להרים את השקיות של הסופר. כשמתחילים לעשות פילאטיס פתאום מגלים מודעות לשרירי הבטן, מרגישים כל תנועה, מבינים שהם שומרים לנו על הגב ומונעים פציעות, ולומדים להגיד להם תודה.

2. תרגישי תמיד יפה

בשיעורי פילאטיס, שלא כמו בחדר כושר, אנחנו מבצעים חיזוק והארכה של כל קבוצות השרירים בגוף ולא עובדים רק על חלק אחד בכל פעם.
מי שיוצאת משיעור פילאטיס מרגישה זקופה ואסופה יותר ולכן צועדת בביטחון ובגאווה. גם כשאין ירידה במשקל – הגוף משתנה לטובה בזכות אימוני הפילאטיס. בכלל אנחנו ממליצים לבצע שיעור פילאטיס לפני אירוע או פגישה חשובים כדי להגיע זקופים ומלאי ביטחון.

3. תהיי רגועה יותר

באימון גופני ובפילאטיס בפרט, משתחררים בגוף הורמונים שמשפרים את ההרגשה. תזכרי את זה בפעם הבאה שאת מרגישה קצת מבואסת או אחרי יום קשה בעבודה.

4. תגלי שרירים שלא ידעת שיש לך

בכל שיעור בפילאטיס מתבצעת עבודה של תנועת השריר לכל הכיוונים. פתאום תמצאי את עצמך מפתחת שרירים קטנים שלא ידעת שקיימים בכלל, ותלמדי לחבב אותם.

5. תדעי שעשית משהו בשביל עצמך

אימוני הפילאטיס מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות. המדריכה תמיד מסתכלת, בודקת, נוגעת ומתקנת – היחס האישי הזה עובד כמו קסם, הוא גורם לכל אחת בחדר להרגיש שהיא מיוחדת וחשובה. הגוף והנפש מתחברים יחד לשעה אחת של שקט.

שנה חדשה שבדיוק התחילה זו הזדמנות מצוינת להכניס לחיים שלך את כל הטוב הזה:))

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

[instagram-feed media=photos]

להרשמה

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר




Mini Cart 0

Your cart is empty.

×