THE FIT BLOG

איפה מוצאים את הטייץ המושלם לפילאטיס?

קבלו מדריך מקיף שיעזור לכן להתחדש בטייץ הנכון ולהיראות נהדר באימון

מתאמנות הפילאטיס לעולם לא יפסיקו לחפש אחר הטייץ המושלם לאימון – זה שיהיה נוח ונושם ועדיין מהמם.

יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים טייץ לאימון, כי אתן לא רוצות להתעסק ולמתוח אותו לכל מיני כיוונים במשך כל האימון. אז קבלו את המדריך שיעזור לכם למצוא את הטייץ המושלם – חכו לסוף, יש גם טיפים לקנייה ברשת.

שימו לב לגובה המותן

אתן רוצות שגובה הטייץ יהיה קרוב ככל הניתן לקו הצר ביותר במותן. בפילאטיס ישנם הרבה תרגילים שמתבצעים בישיבה או במשיכה של הברכיים לכל מיני כיוונים. כשהטייץ נמוך – חריץ האינסטלטור יצוץ מהר מאד וכמובן יגרור אתכן להתעסק ולחשוב על מי או מה רואים לכן במקום להתרכז באימון עצמו.

טייץ עם נטייה להחליק

טייץ רחב מדי או רופף באזור המותן יכול לגרום לאותה הבעיה – ליפול מטה במהלך האימון. לבנות בעלות מותניים צרים במיוחד, מומלץ לרכוש טייץ עם חוט שניתן לקצר במידת הצורך ללא בד עודף.

בעת קניית הטייץ אפשר לבדוק זאת בקלות – נסו למשוך את הבד באזור הירך, אם יש הרבה בד עודף והטייץ לא הדוק, מהר מאד הבד יתרחב, יפריע באימון ולא יחמיא לגוף.

היזהרו מטייץ צמוד מדי

טייץ צמוד מדי יכול להיות גם הוא סיוט לא קטן באימון – קשה לזוז ולנשום כמו שצריך ואתן רק חושבות על הרגע שהאימון ייגמר כבר.

בעת הקנייה נסי להתיישב ולקום, אם עברת את זה בחיים ללא תחושת מחנק/קרע בטוסיק, כנראה שהטייץ מתאים.

אחרי שהחכמתן, השאלה הכי חשובה – איפה קונים את הטייץ המושלם?

מי שמתאמנת אצלנו בסטודיו בוודאות שמעה את השם לולו למון. החברה הקנדית שמייצרת את בגדי הפילאטיס היפים והנוחים שקיימים. לולו למון, התחילה לפני 20 שנה כחברה קטנה המוכרת טייצים שניתן ללבוש משני הצדדים ונמכרה בעיקר בסטודיוס בארה”ב ובקנדה. היא הפכה למיין סטרים בחמש שנים האחרונות וכוללת כיום מעל 415 חנויות! כיום הטייץ שלה הם ממש must, למדריכות ומתאמנות שדואגות לעצמן. נכון שאין לה עדיין חנויות בארץ, אבל תודה לאל שיש אינטרנט.

נקדים ונאמר שאין לנו אחוזים או מניות במותג (הלוואי!), אנחנו פשוט ממש אוהבות את הטייצים שלהם.

בחיפוש אחר הטייץ המושלם באתר של לולו למון תקבלו כמעט 200 תוצאות! אז איך בוחרים?

בשלב הראשון הגדירו את סוג הפעילות הגופנית: יוגה ופילאטיס או ריצה.

יוגה ופילאטיס

בדגמי היוגה והפילאטיס, הטייץ המומלץ ביותר הוא Wonder under שהוא אחד הדגמים הראשונים והנמכרים ביותר של לולו למון בכל הזמנים. מדובר בדגם נקי במיוחד ללא תוספות, הוא ידוע בתור הדגם האידאלי להשגת הישבן המושלם. תאמינו לנו, אין ישבן שלא יראה חטוב בטייץ הזה.

ראו הוזהרתן – אתן עלולות לאבד את החשק להתאמן כי הישבן שלכם ייראה פשוט מושלם ולא תבינו מה הטעם…

הוא מגיע במגוון צבעים שמשתנים מעונה לעונה וכולל גם הרבה “ספיישל אדישן” לתקופה קצרה בלבד. הטייץ מגיע בשלושה אורכים שונים:

21 אינצ’- גזרת ¾ שנחתכת לרב במרכז השוק.

25 אינצ’- גזרת ⅞ שלרוב הישראליות היא המתאימה ביותר לאורך מלא.

ו- 28 אינצ’- האורך המלא- המתאימה בעיקר לדוגמניות ולבעלות גנים מעוררי קנאה.

דגם מומלץ נוסף הוא ה-Align, דגם יוגה חדש יחסית. יש לו תוספת של רצועות בד עם תפר לאורך הירך הפנימית. המידות שלו טיפה יותר גדולות והבד נוטה יותר להתרחב (לכן מומלץ לרכוש מידת אחת פחות). לפס הנוסף, יש אפקט מחטב באזור הירכיים הפנימיות והוא מומלץ מאד לבנות שחשות חוסר ביטחון עם המראה שלהן סביב אזור זה.

שווה להציץ מבט גם על  In Movement, דגם רך שמאפשר הרבה תנועה, גם אותו מומלץ להזמין במידה אחת פחות.

ריצה

בגזרת הטייצים לאימוני ריצה וכושר מומלץ לבחור את אחד הדגמים הבאים:

Fast & Free הדגם המומלץ ביותר. גם הוא מגיע ב-3 אורכים. הבד שלו לרוב רך אך אוסף ומחמיא מאוד. יש לו כיס צידי בדיוק לטלפון, כרטיס אשראי, מפתח או כסף קטן ובנוסף גם כיס אחורי קטן. הוא מושלם ליציאה מהבית לריצה מבלי לסחוב פקלאות, הכול נכנס בדיוק בכיסים. בזכות הבד המשוחרר שלו הוא מומלץ מאוד גם לאימון בסטודיו. למעשה אם הייתן צריכות לבחור רק טייץ אחד – הוא היה הבחירה האולטימטיבית. אין שני לו!

אופציה נוספת לריצה הוא דגם Tight Stuff, אחד הדגמים היקרים ביותר של לולו.

זהו טייץ שעשוי מבד עבה יחסית, אוסף מאוד ומחטב ( בדיוק כמו השם שלו). מומלץ מאוד לנשים עם מותניים צרים. הוא נמוך יותר בגזרתו אבל עדיין חזק ותומך. והוא מאובזר בכיסים. בנוסף, בחלק מהדגמים שלו יש עיטור של נקודות על השוק שפועלות כמו מחזיר אור מה שהופך אותו למושלם לריצה בלילה. מומלץ לרכוש במידה אחת מעל.

גם דגם SPEED UP הוא אופציה טובה ודומה עם בד רך ועדין יותר, אך עם מבנה מותניים הדוק יותר.

מילה על המידות:

מידה 2 מקבילה ל 34, מידה 4 ל-36, מידה 6 ל-38 וכן הלאה.

זקוקות לעזרה במידות? לחצו כאן

The Align Collection מתוך האתר של lululemon

סוד ליודעות דבר…

לאלו מכן שעדיין לא גילו – לולו למון נותנים הנחה של 15% באירופה ו-25% בארה”ב על כל החנות למדריכות פילאטיס יוגה ולמאמנות כושר. כל מה שצריך לעשות זה להציג תעודת מדריך ולפתוח חשבון. אל תפספסו את ההזדמנות!

בנוסף, אין להם סיילים אבל בכל חנות וגם באתר יש אזור שנקרא we made too much  שם תוכלו למצוא דגמים בהנחות משמעותיות. זאת דרכה של החברה האלוהית הזאת לשמור תמיד על קלאס!

לולו למון מבצעים משלוחים לארץ. עלות משלוח לארץ ברכישה דרך האתר היא 30 דולר.

מקומות מומלצים נוספים לקנייה ברשת

Alo Yoga המיוצרת בארה”ב- מומלץ לעקוב בעיקר אחרי הסיילים שלה, שמגיעים לפעמים ל-70% הנחה!  OUTDOOR VOICE- חברה צעירה, גם היא מארה”ב. עם טייצים לרב ב- 3 צבעים בגזרות אוספות ומחמיאות במיוחד  https://www.outdoorvoices.com/

ואיפה בכל זאת רוכשים טייצים בארץ?

לצערנו, אין המון אפשרויות בארץ, אופציה אחת מוצלחת במיוחד היא הטייץ של נייק- nike speed – אשליה של רגליים אלוהיות, עם מותן גבוה וחוט קשירה למקרה צורך, לאלו הסובלות מהזעה באזור המפשעה הם לא מתאימים, בעיקר בדגמים הבהירים. הוא מגיע במגוון צבעים מגניבים עם טאץ’ מטאלי. לבנות הלובשות מידה 34, הוא למעשה הטייץ היחיד שיתאים מבחינת הגודל.

תתחדשו!

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

[instagram-feed media=photos]

להרשמה

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר




Mini Cart 0

Your cart is empty.

×