THE FIT BLOG

5 טיפים שיעזרו לכם להישאר FIT כל השנה

כי להתחיל בכל הכוח זה מצוין! אבל איך ממשיכים מכאן?

שנה חדשה מתחילה ואיתה מגיעות ההבטחות לעצמנו: השנה אני מתחיל להתאמן בכל הכוח! מי שמכיר אותנו יודע מצוין שאנחנו מכורים לאימונים קצביים ונוטפים זיעה, אבל לאורך הדרך פגשנו לא מעט מתאמנים שהתחילו הכי חזק שלהם ואז פשוט התקשו להתמיד.

למה זה קורה? כי אנחנו בני אדם, כי יש לנו חיים מעבר לאימונים וכי בסופו של דבר הקלישאה “הכול זה עניין של מינונים ואיזון”, עובדת גם פה.

אז איך בכל זאת תהפכו את שנת 2019 שלכם לשנה של אימונים בכל הכוח? אספנו לכם כמה רעיונות שיעזרו לכם בדרך:

1. תתחילו בהדרגה

נכון שהבטחתם לעצמכם להתאמן מלא, אבל אם אתם לא רוצים להתחיל לזייף אחרי חודש – לפעמים עדיף להתחיל בהדרגה. למי שלא מתאמן בכלל – גם אימון אחד בשבוע יכול להיות הרבה עבודה.
תכינו לעצמכם לו”ז מדורג של אימונים (יכולים להיעזר באחת מהמדריכות שלנו!) וכאשר הגוף מסתגל תוכלו להעלות את כמות האימונים. כך לא תישברו ולא תתישו את הגוף שלכם.

2. תמצאו חבר

יש לכם חבר לבירה, חבר לחופשות, השנה תמצאו לכם גם חבר לאימונים.
העדיפו מישהו שיש לו את אותן מטרות שיש לכם, או שרמת הכושר שלו דומה לשלכם. ובעיקר אחד נודניק כזה שגם ביום גשום וקר יגרום לכם לייסורי מצפון אם רק תחשבו להבריז מאימון. אתם כל-כך תודו לו אחר-כך.

3. בחרו סטודיו קרוב

אל תעשו לעצמכם חיים קשים – לכו על סטודיו שקרוב לבית או למקום העבודה שלכם. כזה שיהיה לכם קל להגיע אליו בלי לחפש שעות חנייה. סטודיו שאתם יודעים שתעברו לידו לפחות פעמיים ביום ותיזכרו באימון המתקרב. אנחנו רואים אתכם מהחלון!

4. הסטודיו הוא חבר

חשוב שתרגישו בבית בסטודיו, שתהיה אווירה נעימה, מדריכים שמחייכים אליכם, שיעורים שהקצב שלהם גורם לכם לרצות לפצוח בריקוד באמצע האימון.
התחושה והחיוך הזה שיישאר לכם כשתצאו מהסטודיו והם התזכורת הכי טובה שתחזיר אתכם לשם לאימון הבא.

5. ספרו לכל העולם

קודם כל כי מגיע לכם להשוויץ, וגם כי זה סוג של התחייבות שלכם כלפי עצמכם כאשר אתם מספרים לכולם. אחר-כך גם תוכלו להשוויץ בתוצאות.

הכי חשוב לזכור שהתמדה ושיפור גופני הם לא גרף שעולה תמיד, חייבים לחוות גם את הירידות כדי להשתפר ולהגיע לנקודה גבוהה וחזקה יותר. אז אל תתייאשו לעולם!
מחכים לכם! צוות FIT STUDIO

THE FIT BLOG TOPICS

Our instagram

[instagram-feed media=photos]

להרשמה

רק להכניס פרטים מתאימים
אנחנו כבר נדאג ליתר




Mini Cart 0

Your cart is empty.